Radosław Leżański: z Evolution Media Net do Multi Channel Network

Radosław Leżański zaczął pracę w internetowej sieci reklamowej Multi Channel Network jako head of publisher services. Wcześniej był związany m.in. z sieciami Evolution Media Net, IDMnet oraz Ad.net.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radosław Leżański: z Evolution Media Net do Multi Channel Network
Radosław Leżański

W Multi Channel Network Leżański będzie kierował działem serwisów. Ma za zadanie rozwijać zasoby powierzchni wideo oraz portfolio stron oferujących powierzchnie display. Objęte przez niego stanowisko head of publisher services to nowa funkcja w firmie.

Poprzednio przez 4,5 roku Radosław Leżański pełnił funkcję senior publisher managera w Evolution Media Net, natomiast wcześniej pracował jako marketing & product manager w sieci Ad.net oraz affiliate assistant w sieci IDMnet. Zajmował się całościową obsługą reklamową wydawców internetowych - zarówno polskich, jak i zagranicznych (m.in. Yahoo, eBay, Gumtree czy Softonic International).

Radosław Leżański z branżą reklamy internetowej jest związany od ponad ośmiu lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały