Rafał Brzoska i menedżerowie SALESmanago inwestują w firmę odzieżową James Button. „Dobry produkt, obiecująca branża”

Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl oraz Grzegorz Błażewicz i Konrad Pawlus z SALESmanago zainwestowali w firmę James Button działającą na rynku odzieży biznesowej. - Przyciągnął nas bardzo dobry produkt, a koszule to perspektywiczny rynek - informuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Odbiorcami produktów oferowanych przez James Button są przede wszystkim osoby zajmujące się biznesem, gdzie elegancki strój jest elementem codziennej aktywności.

Wcześniej w markę James Button zainwestowali fundusz Black Pearls VC oraz Kamil Gaworecki, teraz do grona inwestorów dołączyli Rafał Brzoska, Grzegorz Błażewicz i Konrad Pawlus. Strony transakcji nie ujawniają jej wysokości, ani też liczby udziałów objętych w zamian za inwestycję. Wiadomo jednak, że obecny etap finansowania firmy jest związany z jej planowanym rozwojem na siedmiu zewnętrznych rynkach.

- Do inwestycji w James Button przyciągnął nas bardzo dobry produkt w dobrej cenie, a także fakt, że koszule to bardzo perspektywiczny rynek - ujawnia w rozmowie z serwisem Wirtualenemdia.pl Grzegorz Błażewicz, prezes SALESmanago. - W Wielkiej Brytanii mężczyzna kupuje średnio pięć koszul na rok, w Niemczech cztery, a w Polsce tylko 1,6 koszuli. To stwarza duże szanse na rozwój. Od zawsze pasjonowały mnie spółki produkcyjne, które wytwarzają realne, fizyczne produkty. Startupy to nie tylko technologia - podkreśla Błażewicz.

Swoich oczekiwań i nadziei na korzystną współpracę z firmą James Button nie ukrywa też Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl. - Dostrzegam ogromne perspektywy, jakie stoją przed marką James Button na europejskim rynku odzieżowym - ocenia Brzoska. - Jestem przekonany, że połączenie bogatego doświadczenia z zakresu ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania rynku e-commerce oraz unikalnego know-how marki James Button sprawi, że w najbliższym czasie spółka będzie intensywnie wzmacniała swoją obecność na kolejnych rynkach. To kolejna spółka, do której wchodzę jako pasywny inwestor - będę wspierać zarząd kompetencjami mentoringowymi w zakresie ekspansji i międzynarodowego e-commerce, bazując na swoim doświadczeniu - wylicza.

- Dzięki pozyskaniu trzech strategicznych inwestorów - Rafała Brzoski, Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa - zyskujemy możliwość walidacji naszego pomysłu na siedmiu kolejnych rynkach europejskich - deklaruje Andrzej Grużdź, założyciel i prezes zarządu James Button. - Naszym planem jest doprowadzenie do całkowitej personalizacji ubioru mężczyzn bez konieczności szycia ich na miarę. Zważywszy na nasze poprzednie doświadczenia bardzo bliskie jest nam tzw. High-Tech Fashion, o czym wkrótce będą mogli się przekonać nasi klienci - zapowiada Grużdź.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"