Rafał Ciszewski, Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis uruchomili Know How Leasing

Rafał Ciszewski i Bartłomiej Popławski - ostatnio związani z K2 Precise - oraz Maciej Wokitajtis uruchomili Know How Leasing. To firma, która ma pomagać przedsiębiorcom (w tym również mediom i agencjom) rozwijać digital i rozwijać się w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rafał Ciszewski, Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis uruchomili Know How Leasing
Rafał Ciszewski

- Chcemy wykorzystać ponad 20 lat doświadczenia idobrą opinię na nasz temat do zbudowania własnej marki nowej kategorii usług - mówi Rafał Ciszewski, który podobnie jak Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis jest wspólnikiem i partnerem w Know How Leasing.

Firma ma zapewniać klientom tzw. benchmarki - pomagać w audycie kompetencji i zasobów digital. Oferuje klientom - w formie leasingu - wiedzę np. na temat trendów, narzędzi technologicznych, usług, pomoc w organizacji/ optymalizacji pracy, struktur, procesów digital, rekrutację projektową i etatową specjalistiów digital ze wszystkich obszarów, znalezienie partnerów itp.

Know How Leasing daje dostęp do specjalistów (np. od strategii, e-commerce, performance, analityki webowej, social mediów) oraz firm doradztwa biznesowego i audytorów. W każdym z tych przypadków Know How Leasing oferuje konkretne osoby lub sprawdzone firmy.

- Tworzymy dla klientów zespoły projektowe szyte na miarę. W zależności od potrzeb i oczekiwań włączamy się merytorycznie w realizację lub koordynujemy projekt łącząc klienta z najlepszymi fachowcami w danej specjalizacji lub pomagamy w trudnych rekrutacjach - mówi Bartłomiej Popławski, partner w KHL.

Know How Leasing dysponuje własnym narzędziem oceny dojrzałości digitalowej, stworzonym na bazie wieloletnich doświadczeń zawodowych i współpracy z setkami firm, dzięki czemu oferuje przedsiębiorcom również pomoc w dostosowaniu struktur i procesów na potrzeby digitalizacji.

Rafał Ciszewski przez ostatnie siedem lat współzarządzał notowaną na warszawskiej giełdzie Grupą K2, gdzie był jednocześnie CEO agencji mediowo-danowej K2 Precise, wcześniej przez wiele lat jako wiceprezes rozwijał grupę agencji Starcom Mediavest.

Bartłomiej Popławski był związany z wiodącymi agencjami komunikacji marketingowej oraz przez wiele lat odpowiadał za działania digitalowo-mediowe w regionie CEE w GSK. Ostatnio pracował jako communications&business director w K2 Precise.

Maciej Wokitajtis ostatnio pełnił funkcję dyrektora marketingu OFF Festivalu. Wcześniej był związany z agencjami Starcom, K2 Internet i BBDO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa