Rafał Frączak objął w Spicy Mobile stanowisko senior account manager. Wzmocni dział sprzedaży kierowany przez Tomasza Kąkola w zakresie rozwoju oferty dla wydawców i aplikacji w modelu programmatic.
Frączak przeszedł bezpośrednio z agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise, gdzie pracował na stanowisku client strategist. Wcześniej pełnił funkcję senior online plannera w MEC (obecnie Wavemaker) oraz digital product manager w Grupie ZPR, gdzie odpowiadał za ofertę content marketingową. Z branżą marketingową związany jest od 2007 roku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spicy-mobile-stworzy-platforme-do-emisji-reklam-koszt-10-mln-zlotych-grant-od-ncbir-machine-learning ##
- Ten rok jest dla naszej agencji rokiem przełomowym. Realizujemy unikalny projekt badawczy, który może zmienić sposób profilowania użytkowników i targetowania reklam. Jednocześnie cały czas inwestujemy w to, co jest siłą naszego zespołu, czyli kapitał ludzki. Wierzę, że dzięki osobie Rafała zaproponujemy naszym klientom nowe warunki współpracy i nowe produkty - podkreśla Tomasz Kąkol.












