W Renault Group Rafał Grzanecki odpowiada - jako dyrektor marketingu - za marki Renault i Alpine.
Ostatnio, przez ponad 23 lata pracował w FCA Fiat Chrysler Automobiles (od 2 lat - Stellantis Polska). W styczniu tego roku objął tam stanowisko dyrektora marek premium i marki Alfa Romeo.
Przedtem, przez ponad 2 lata pełnił funkcję brand director Alfa Romeo w Polsce. Równocześnie był rzecznikiem prasowym firmy.
Wcześniej był country managerem marek Jeep i Alfa Romeo na rynku polskim. W latach 2017-2020 zajmował stanowisko dyrektora marketingu odpowiedzialnego za marki Fiat, Jeep, Abarth, Alfa Romeo. Przedtem, przez 2 lata był country managerem marek Fiat i Abarth. W latach 2009 - 2017 pełnił funkcję PR&communications managera, z kolei w latach 2000-2008 pełnił funkcję brand promotion managera odpowiedzialnego za obszar CRM, digital i eventów.

Przed dołączeniem do Stellantis przez 4 lata pracował w PLL LOT, jako specjalista ds. markeitngu i CRM.











