Rafał Muciński: z OMD do Performics w ZenithOptimedia Group

Do Performics, specjalistycznego zespołu w domu mediowym ZenithOptimedia Group, dołączył Rafał Muciński, obejmując stanowisko head of AOD (Audience On Demand). Poprzednio pracował w OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Muciński w Performics odpowiada za rozwój usługi Audience On Demand, wdrażanie nowych narzędzi oraz negocjacje z dostawcami mediów i danych.

Rafał Muciński ma ponad pięcioletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej, które zdobywał m.in. w AdAhead (Arbo Interactive) i Novem Group.

Do Performics przeszedł z domu mediowego OMD, gdzie odpowiadał za kampanie RTB, ostatnio na stanowisku head of trading desk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?