Rafał Urbanek dołączył do Semahead w grudniu 2018 roku na stanowisko senior SEO specialist, które sprawował do czerwca 2019 roku - kiedy awansował na samodzielne stanowisko technical SEO, R&D Expert.
Od maja 2020 w roli kierownika działu zadba o wysoką jakość i marżowość usług SEO w agencji. Przed dołączeniem do Semahead Rafał Urbanek pracował dla agencji Adweb, a następnie The Nets, gdzie również pełnił funkcję eksperta SEO. Pracował dla takich klientów jak Unilever, Black Red White, Royal Canin czy Stowarzyszenie Wiosna.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-brusik-odchodzi-z-semahead-wlasna-firma-brusik-pl ##
Poprzedni head of SEO Semahead, Damian Kwinta, w maju rozpoczął prace w Answear.com.
Agencja Semahead należy do Bauer Media Group. Klienci agencji to m.in.: Black Red White, Vitkac, Gandalf.pl Chocolissimo, Lubimyczytac.pl.












