Rafał Wąsowicz naczelnym gazety „Nasze Miasto”

Rafał Wąsowicz objął stanowisko gazety „Echo Miasta” (Polskapresse), która od 17 września br. będzie ukazywać się pod tytułem „Nasze Miasto”. Zastąpił Pawła Fąfarę, który pozostaje członkiem zarządu Polskapresse ds. redakcyjnych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wąsowicz był członkiem grupy opracowującej strategię rebrandingu „Echa Miasta” w „Nasze Miasto”. Odpowiadał za założenia redakcyjne dla zmienianej gazety.

Rafał Wąsowicz wcześniej pełnił funkcję redaktora naczelnego poznańskiego wydania „Echa Miasta”, a z tytułem jako dziennikarz, związany jest od 2005 roku. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Filozofia.

Rebranding „Echa Miasta” jest jednym ze strategicznych projektów Polskapresse w 2012 roku i ma na celu połączenie bezpłatnych produktów: gazety oraz największego serwisu z portfolio spółki - naszemiasto.pl.  Wydawany w poniedziałki i czwartki dziennik „Nasze Miasto” ma pozostać przy miejskim profilu kładąc większy nacisk na informacje kulturalne, rozrywkę i sport (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Olga Herring odchodzi z "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Jest nowa prowadząca

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

Sylwester z Dwójką 2025 w Katowicach. Justyna Steczkowska kolejną gwiazdą imprezy TVP

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

David Zaslav pozostanie CEO Warner Bros. Discovery. Do kiedy przedłużono umowę?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

BBC przeprasza Donalda Trumpa. Co z pozwem na miliard dolarów?

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Polska Agencja Prasowa uhonorowana Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"

Republika chce powalczyć z Allegro, Amazonem i Temu. "Naszą siłą są widzowie"