Dziennikarz „Gazety Wyborczej” odszedł do „Newsweeka”

Rafał Wójcik, dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora), rozstał się z redakcją i przeszedł do tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jest tam dziennikarzem i wydawcą.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” odszedł do „Newsweeka”

„Po tylu latach czas wylecieć z gniazda. Nie będzie nazwisk, bo nie starczy miejsca. Wszystkiego mnie nauczyliście, po prostu. Zmieniam redakcję, ale wychowankiem »Gazety Wyborczej« będę już zawsze, no to pa!” - napisał Wójcik na Facebooku w poniedziałek.

Na jego profilu widnieje już nowe stanowisko – w „Newsweek Polska”. Jak dodał na Twitterze, pracuje tam od poniedziałku jako wydawca i dziennikarz.

Wójcik w „Wyborczej” pracował niemal osiem lat, od lipca 2016 roku. - Uznałem, że czas na zmiany, żeby sprawdzić się gdzie indziej. „Newsweek” to marka sama w sobie, mają dobrą pozycję na polskim rynku i świetny zespół – mówi dziennikarz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Jak dodaje, w nowym miejscu pracy poza wydawaniem chciałby również pisać własne teksty.

W Agorze do końca marca trwały grupowe zwolnienia, które maksymalnie dotknąć miały 180 osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-sekielski-newsweek-polska-koniec-naczelnego-dlaczego-powody-opinie-komentarze,7169391591188609a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii