Ralph Kaminski zaprasza na "bal" w McDonald's

Wokalista Ralph Kaminski został ambasadorem nowej akcji reklamowej sieci restauracji McDonald's. Artysta "zaprasza na bal w Maku".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Aktywacja McDonald's z Ralphem Kaminskim promuje aplikację sieci fastfoodów. Posiadacze kont w aplikacji McDonald’s mogą zyskać dostęp do koncertów nagranych w technologii rozszerzonej rzeczywistości, przygotowanych specjalnie dla uczestników programu lojalnościowego MojeM Nagrody.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mata-zestaw-mcdonald-s-okazyeah-cena-reklama-michal-matczak-kto-to-jest ##

Użytkownicy, którzy zbiorą 1 punkt na swoim koncie i wymieniają go w aplikacji na filtr AR, będą mogli posłuchać 3 wybranych piosenek artysty (kolejno publikowanych w trakcie trwania kampanii) oraz zobaczyć jego występ na scenie, na jakiej dotąd nikt jeszcze nie występował.

Ralph Kamiński twarzą McDonald's

Gospodarz "balu" wspólnie z McDonald’s zorganizuje również minitrasę koncertową po Polsce. Kameralne koncerty Ralpha Kaminskiego odbędą się  9.11 w Sosnowcu, 13.11 w Nowym Dworze Gdańskim, 15.11 we Włocławku oraz 20.11 w Andrychowie. Goście McDonald’s będą mogli wygrać na nie bilet, biorąc udział w quizie, który ruszy już 26.10.2022 r.

Szczegóły dotyczące akcji oraz dodatkowych niespodzianek przygotowanych z artystą, wkrótce zostaną opublikowane w aplikacji i na kanałach społecznościowych McDonald’s.

W ramach kampanii zaplanowano szerokie działania marketingowe, obejmujące aplikację, media online oraz tradycyjne. Zaplanowano także emisję w telewizji 30-sekundowego spotu z udziałem artysty.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Produkcję wideo powierzono Papaya Films. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a za obsługę technologiczną aktywacji i social media odpowiada Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

Rok temu "Mata przejmował Maka"

McDonald's w ubiegłym roku zaprosił do jesiennej kampanii reklamowej rapera Matę .Fani autora "Patointeligencji" mogli kupić sygnowany pseudonimem artysty zestaw w McDonald's, w skład którego wchodzą potrójny cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). Oprócz "Zestawu Maty", raper wspólnie z siecią restauracji przygotował limitowaną kolekcję ubrań, łączącą estetykę Maty oraz McDonald’s. Merch Maty można było wygrać w ramach konkursu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu