Rama w trzech odsłonach

Koncern Unilever Polska wprowadził na rynek nowy produkt - mix mleczny z tłuszczami roślinnymi o nazwie Rama Cremefine

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa nowego produktu rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do końca tego roku. Celem kampanii jest poinformowanie klientów o nowym produkcie oraz o jego walorach i zastosowaniu.

Grupa docelowa kampanii to głównie kobiety, prowadzące gospodarstwo domowe, powyżej 25 roku życia z dochodami powyżej średniej krajowej.

Kampania reklamowa swym zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVP1, TVP2, TV4, TVN, Polsat), prasa (m.in. "Elle", "Naj", "Twój Styl") oraz outdoor (głownie przy hipermarketach).

Klient: Unilever Polska; brand activation team leader: Katarzyna Branny. Agencja: Lowe GGK. Dom mediowy: Initiative. PR: Headlines Brand&Corporate Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"