W województwie lubuskim pozycja lidera należała do RMF FM (wzrost z 31,2 proc. do 32,7 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło Radio ZET (spadek z 19,1 proc. do 15,5 proc.). Z kolei ostatnia lokata podium przypadła Trójce (z 9,8 proc. do 9,6 proc.).
W województwie łódzkim na pierwsze miejsce - z drugiego - awansowało RMF FM (z 18,3 proc. do 23,1 proc. udziału). Z kolei na drugą lokatę spadła Jedynka (z 19,9 proc. do 19,2 proc.). Natomiast ostatnia pozycja podium należała do Radia ZET (spadek z 15,9 proc. do 12,6 proc.).
W województwie małopolskim na pozycji lidera znalazło się RMF FM (spadek z 34,9 proc. do 32,7 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało Radio ZET (z 11,6 proc. do 13,2 proc.). Z kolei na ostatnią lokatę podium spadła Jedynka (z 12,9 proc. do 9,2 proc.).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.












