Serialowym hitem 2010 roku * pozostało „M jak miłość”. Jak wynika z analizy Nielsen Audience Measurement przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl odcinek produkcji nadany 15 marca przyciągnął przed ekrany 9,38 mln Polaków. Bardzo dużą popularnością cieszyły się także „Ranczo” z 28 lutego (7,3 mln widzów), „Ojciec Mateusz” z 3 stycznia (6,34 mln widzów), „Barwy szczęścia” z 22 marca (5,8 mln widzów) oraz „Blondynka” z 14 marca (5,75 mln widzów). Pierwszy serial zagraniczny - „Bananowy doktor” znalazł się na 14 pozycji. Jeden z odcinków produkcji śledziło 3,88 mln osób. Kolejne były „Nieustraszony” z 7 stycznia (3,62 mln widzów) oraz „Dr House” z 4 lutego (3,5 mln widzów).
W zestawieniu znalazło się 24 polskich produkcji wobec sześciu zagranicznych. Aż siedemnaście produkcji wprowadziła do niego Jedynka.

Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia najpopularniejszy okazał się jeden z odcinków„M jak miłość” (4,05 mln osób w tej grupie), najchętniej oglądaną propozycją zagraniczną był „Doktor House” (1,97 mln widzów w tej grupie).
*badany okres 1.01 – 26.12.2010 W rankingu ujęty został najpopularniejszy odcinek serialu w roku*. Nie jest to średnia oglądalność wszystkich nadanych w badanym okresie epizodów danej produkcji.











