Ranking witryn internetowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

RWedług badania Interbus1 - przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie i grudniu 2002 - cztery najczęściej wymieniane przez internautów witryny to Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz Gazeta2.

Również w kategorii 'korzystanie w ostatnim miesiącu' (tj. w miesiącu poprzedzającym badanie) w pierwszej czwórce znalazły się: Onet (72%), Wirtualna Polska (51%), Interia (33%) i Gazeta (21%). 26% badanych deklarowało w listopadzie i grudniu 2002 r. dostęp do internetu. 19% wszystkich badanych stanowią internauci (tzn. osoby, które przynajmniej raz w miesiącu korzystają z internetu - zgodnie z definicją po raz pierwszy opisaną przez Internet Advertising Bureau). 3% osób, które obecnie nie posiadają dostępu do internetu planuje go uzyskać w ciągu najbliższych 6 miesięcy.

Znajomość spontaniczną mierzono prosząc badanych o wskazanie z pamięci witryn internetowych jakie znają, bez względu na to czy z nich korzystają czy też nie. W przypadku znajomości wspomaganej badanym pokazywano kolejno karty z logo witryn prosząc o wskazanie tych, które znają (również bez względu na to czy z nich korzystają czy też nie).

Podstawą procentowania do przedstawionych powyżej rankingów znajomości i korzystania z witryn internetowych są internauci, to znaczy osoby korzystające z internetu przynajmniej raz w miesiącu. W przeprowadzonym badaniu internauci stanowią 19%, co w przeliczeniu na populację - w wieku 15 lat i więcej - daje liczbę 6 006 491 (dane GUS - grudzień 2001).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii