Z raportu przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl przez IRCenter wynika, że spot Orange z rapującymi Sercem i Rozumem, a także Renią, zanotował w grudniu ponad 1,2 mln wyświetleń. Ponadto był zdecydowanie najbardziej lubianą z czołowych reklam - zyskał ponad tysiąc polubień, podczas gdy drugi w tym ujęciu spot Skody zanotował ich 275.
Drugim spotem pod względem popularności - z 934 tys. odsłonami - okazał się inny materiał promujący Orange - kolejny odcinek serialu „Boscy w sieci”, w którym grają aktorzy. Na trzecim miejscu uplasowała się reklama Banku Millenium prezentująca kartę przedpłaconą.

dane opracowane przez IRCenter
10 najpopularniejszych polskich spotów na YouTube w grudniu 2013 roku
Orange, Serce i Rozum - RAPLiczba wyświetleń: 1 272 835
Orange, Boscy w sieci, odcinek 13: Wesele kolegiLiczba wyświetleń: 934 582
Bank Millenium, Karta przedpłacona w Banku MilleniumLiczba wyświetleń: 923 240
Heyah, Jak minął dzień Heyah - Jak pisze, jak leci Liczba wyświetleń: 836 683
Play, Sanie gotowe? Czyli LG G2 i LG Swift L9 idealny prezent na ŚwiętaLiczba wyświetleń: 752 097
Samsung, Piotr Żyła na szczycieLiczba wyświetleń: 620 933
Orange, Trafione prezenty cieszą podwójnie, zobacz jak jest u BoskichLiczba wyświetleń: 429 446
Škoda, Škoda Rapid Spaceback - władca przestrzeni nadchodziLiczba wyświetleń: 393 839
BNP Paribas, kredyt samochodowy 6,9%Liczba wyświetleń: 389 723
Old Spice, Akademia Wolfdoga - Wolfdog przybywa!Liczba wyświetleń: 377 848











