Raper Jacuś utworem "Brokatowa sukienka" reklamuje Frugo Energy

Firma FoodCare rusza z drugą turą kampanii Frugo Energy w telewizji i digitalu. Zapowiada premierę pełnometrażowego utworu oraz teledysku rapera Jacusia pt. “Brokatowa Sukienka”, który powstał w odpowiedzi na prośby młodego pokolenia. Do akcji włączą się influencerzy, m.in. Twins Style, Krystian Ziętkowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Raper Jacuś utworem "Brokatowa sukienka" reklamuje Frugo Energy

Początkowo utwór powstał w wersji 60-sekundowej na potrzeby reklamy telewizyjnej i kinowej Frugo Energy, wyprodukowanej przez Papaya Films. Firma podaje, że utwór ten szybko zdobył sympatię odbiorców, którzy zapragnęli pełnej wersji kawałka. Premiera singla i teledysku odbędzie się dzisiaj, 8 września na serwisach streamingowych i youtubie.  

- Jacek stworzył dla nas fajny i energetyczny utwór. Już w pierwszych dniach emisji reklamy, otrzymywaliśmy liczne zapytania w mediach społecznościowych, co to za nuta i czy wydamy pełny kawałek. Tak naprawdę rozmawialiśmy o tym z Jackiem od początku, ale głosy internautów zmobilizowały nas do szybszego działania. Cieszymy się, że młodzi ludzie tak mocno zaangażowali się w nasz projekt – mówi Joanna Śmietanka, marketing manager w firmie Foodcare. – Planując kampanię Frugo Energy, nie miałam żadnych wątpliwości, że do współpracy zaprosimy właśnie Jacusia. Jest utalentowanym młodym artystą, który wszystkie swoje sukcesy zawdzięcza samodzielnej pracy. Jest też rozpoznawalny wśród młodych ludzi, a przede wszystkim – wyróżnia się na tle innych artystów, prezentując zawsze oryginalny styl, zarówno w brzmieniach, jak i wyglądzie. Doskonale pasował do marki Frugo Energy.

Brokatowa sukienka” z myślą o młodych odbiorcach kampanii

Utwór pt. „Brokatowa sukienka” to projekt stworzony z myślą o kampanii i jej młodych odbiorcach. - Od samego początku naszej współpracy z FoodCare zdaliśmy sobie sprawę, że mamy swobodę działania, dzięki której możemy jak najlepiej wpisać się w klimat młodych ludzi, którzy lubią eksperymentować. Cieszymy się, że jesteśmy związani z kreatywną energią Frugo Energy – mówi Jacuś. – Cała kampania „Be Frr! Be Real!” jest dla nas niezwykle inspirująca i motywująca. Zachęca nas i naszych fanów do bycia prawdziwymi – wyrażania siebie swobodnie i autentycznie. Wierzymy, że nasza twórcza wolność współgra idealnie z filozofią kampanii – dodaje raper.

Spot otwierający kampanię to wideo z odważnymi kadrami, zaawansowanymi efektami wizualnym. Hasło „Be Frr! Be Real” zachęca młodych ludzi do bycia prawdziwym, motywując jednocześnie do swobodnego wyrażania siebie w sposób freaky, friendly, free, for real

60-sekundowa wersja wyświetlana była w blokach sieci Multikino i Cinema City, na potrzeby telewizji stworzono wersje 30- i 15-sekundowe. Za koncepcję kreatywną i scenariusz odpowiada GPD Agency. Reżyserem jest Mac Adamczak, znany z realizacji teledysków m.in. dla Maty, Żabsona, Pezeta czy Club2020.

W pierwszej turze kampanii pojawiły się również nośniki OOH i działania digitalowe. Równolegle z kampanią premierę mają nowe smaki Frugo Energy oraz współprace ze znanymi twórcami internetowymi takimi jak Twins Style, Krystian Ziętkowski i inni, których nazwiska zaprezentowane zostaną wkrótce.

– Sukces sprzedażowy Frugo Classic przyczynił się do konsekwentnej rozbudowy naszego portfolio. Początkowo o nowe smaki i formaty butelek kultowego napoju, aż po kolejne kategorie produktów. W 2020 roku na rynku zadebiutowało Frugo Energy. To kolejny – obok Black i Ngine – napój energetyczny w portfolio naszej marki. Stworzyliśmy go z myślą o młodych konsumentach z pokolenia Z, którzy stawiają na wolność i autentyczność. Dlatego to, co wyróżnia Frugo Energy to przede wszystkim płynąca z niego „naturalna energia” bez tauryny – mówi Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napoje firmy FoodCare.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu