PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Co drugi Polak na prezenty świąteczne wyda ponad 300 zł
Milenialsi stanowią już 25 proc. polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia
Milenialsi stanowią już 25 proc. polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia
Urządzenia mobilne coraz istotniejsze na ścieżce zakupowej klientów
W 2017 r. polska reklama zyska 2,7 proc., coraz niższe wzrosty w telewizji, internet o 12 proc. w górę
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome traci, w górę Firefox
Rośnie zainteresowanie Polaków sportem, najpopularniejsza piłka nożna
Nastroje społeczne Polaków w górę
Nastroje społeczne Polaków w górę
Bankier.pl, „Puls Biznesu”, TVN24 BiS głównymi źródłami informacji dla inwestorów
Bankier.pl, „Puls Biznesu”, TVN24 BiS głównymi źródłami informacji dla inwestorów
Szybka i tani dostawa coraz ważniejsza w satysfakcji z zakupów internetowych
3/4 Polaków to internauci. Najwięcej użytkowników sieci w Estonii, najmniej w Rumunii
Black Friday z internetowym rekordem: 3,3 mld dolarów, mobile motorem wzrostów
63 proc. Polaków bierze udział w Andrzejkach
63 proc. Polaków bierze udział w Andrzejkach
Na Boże Narodzenie polska rodzina wyda 1121 zł, perfumy i kosmetyki popularniejsze od książek
Polacy lojalni wobec banków, gdy oferta jest dobra, najwięcej usług mają klienci Citi Handlowego
Polacy lojalni wobec banków, gdy oferta jest dobra, najwięcej usług mają klienci Citi Handlowego
Połowa firm gotowa obniżyć ceny w odpowiedzi na obniżki u konkurencji
Połowa firm gotowa obniżyć ceny w odpowiedzi na obniżki u konkurencji
Polscy millenialsi to optymiści, którzy nie wyobrażają sobie życia bez aplikacji mobilnych
Polscy millenialsi to optymiści, którzy nie wyobrażają sobie życia bez aplikacji mobilnych
Większość polskich firm rodzinnych pozytywnie o swojej sytuacji ekonomicznej
T-Mobile wyprzedził w wydatkach reklamowych Play i Orange, mocno w dół Virgin Mobile
Polscy internauci reklamy oglądają głównie na komputerach, na smartfonach częściej niż na tabletach
Polskie firmy handlowe i finansowe w internecie: strony responsywne, kalkulatory finansowe i opcje zakupu
Co dziesiąty Polak w ogóle nie czyta umów. Ogromną rolę w upowszechnianiu wiedzy odgrywają dziennikarze
Użytkownicy smartfonów wolą mobilne strony od aplikacji sklepów spożywczych
550 mln subskrypcji 5G, do 2020 roku 20 mld urządzeń w sieci. Mobilny ruch zdominuje wideo
Do 18 bln zł powiększy się majątek Polaków do 2040 r.
Do 18 bln zł powiększy się majątek Polaków do 2040 r.
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 81 proc. i spadkiem zysku, 2,5 mln zł z Bridge2fun
Internauci dostrzegają zalety sztucznej inteligencji, ale mają też obawy
Obniżka ceny najlepszą promocją, konkursy i degustacje tracą na popularności
Obniżka ceny najlepszą promocją, konkursy i degustacje tracą na popularności
Co trzecia instytucja finansowa zetknęła się z cyberprzestępczością
Rynek przeglądarek internetowych: już prawie 60 proc. dla Chrome, Safari przed IE
Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)
Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)
950 mln użytkowników mobilnej muzyki w 2022 r., streaming najpopularniejszy
Więcej odsłon stron internetowych na urządzeniach mobilnych niż komputerach, w Polsce ponad 60 proc. to mobile