Małgorzata Gec i Piotr „Vienio” Więcławski wezmą udział w ekologicznych zadaniach specjalnych. Prowadzący zabiorą widzów za kulisy m.in ekologicznej dostawy towarów. Odwiedzimy centrum dystrybucyjne sieci sklepów Biedronka oraz lokalnego dostawcę. Zajrzymy również do sklepu Biedronka po jego zamknięciu. Nie zabraknie też rozmów o zakupowych przyzwyczajeniach Polaków.
„Wiedza, świadomość i zmiana nawyków to wciąż oddzielnie funkcjonujące obszary. Dlatego tak ważne jest, by poprzez różnego rodzaju narzędzia komunikacyjne wspierać i kształtować nawyki konsumenckie. Dzięki współpracy z Biedronką stworzyliśmy format video, który dzięki swojej lekkiej narracji skłania nas, konsumentów, do zmiany przyzwyczajeń i większej uważności na środowisko” – mówi Magdalena Milewska, dyrektorka Działu Content Marketingu w Ringier Axel Springer Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/onet-ringier-axel-springer-polska-punkt-dla-dzieci-z-ukrainy,7170003691452545a ##
„Ze względu na skalę działalności rozumiemy, że codzienne decyzje i zachowania - zarówno nasze, jak i milionów naszych klientów - mają realny wpływ na ochronę środowiska. Jako firma stawiamy przed sobą szereg wymagań dotyczących celów zrównoważonego rozwoju, które to konsekwentnie realizujemy. Nieodłącznym elementem naszych działań środowiskowych jest edukacja, dlatego zachęcamy klientów, czytelników i widzów do wzięcia udziału w akcji #NiechŻyjePlaneta i wspólnego dbania o nasze środowisko poprzez wypełnienie 10 wyzwań ekologicznych” – mówi Agnieszka Koc, dyrektor ds. ochrony środowiska w Jeronimo Martins Polska SA.

Projekt do końca maja
Program„Eko re/akcja” będzie emitowany co dwa tygodnie, począwszy od 13 kwietnia br. w środy o godz. 14. Poszczególne odcinki będzie można oglądać 13 kwietnia, 27 kwietnia oraz 11 maja na stronie głównej Onetu, w serwisie ekoreakcja.onet.pl oraz na profilu „Onet Styl Życia” na Facebooku. Powtórki odcinków będą dostępne pod adresem: ekoreakcja.onet.pl. Projekt potrwa do końca maja 2022 roku.
Emisji każdego odcinka będą towarzyszyły dodatkowe materiały redakcyjne m.in. poradniki, quizy czy rankingi. Dla projektu zaplanowano szeroką promocję, obejmującą media Ringier Axel Springer Polska i media społecznościowe – YouTube, Instagram oraz TikTok. Wszystkie materiały będą dostępne w serwisie specjalnym ekoreakcja.onet.pl.
Sieć sklepów Biedronka jest partnerem głównym drugiej edycji inicjatywy #NiechŻyjePlaneta Onetu. To trwająca 10 miesięcy akcja, inspirowana inicjatywą ONZ #ACT NOW i polega na rzuceniu odbiorcom 10 ekologicznych wyzwań. Są one związane z czterema obszarami: Woda, Odpady, Żywność, Energia. Akcja #NiechŻyjePlaneta została nagrodzona srebrną statuetką Effie 2021 w kategorii Positive Influence.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/biedronka-kaucje-za-butelki-zwrotne-zywiec-jasne-pelne-warka-classic-harnas-jasne-pelne-namyslow-pils-kasztelan-niepasteryzowane,7170014777411713a ##











