Agencja wspierała nowego klienta przy okazji premiery nowej linii urządzeń Vario CookingCenter na polskim rynku. Do zadań zespołu należy przede wszystkim nawiązanie relacji z kluczowymi dziennikarzami i wsparcie medialne podczas Targów EuroGastro. Działania komunikacyjne obejmowały okres zarówno przed premierą, jak i po samym wydarzeniu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy. Przede wszystkim doceniamy elastyczne podejście agencji oraz inicjatywę w podejmowanych działaniach. Zespół Up&More nie ograniczał się tylko do samych formalnych zadań, zaproponował o wiele więcej – co naprawdę nie jest takie oczywiste, jeśli chodzi o agencje PR - mówi Anna Pycińska, marketing manager Rational.
Po stronie Up&More za projekt odpowiedzialny był dział public relations, kierowany przez Macieja Wernickiego, zaś jego bieżącą obsługą zajmowała się Iwona Gielecińska.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.











