Reklamy podkreślają, że dzięki ofercie Leasingu Swobodnego i serwisowi KlientEFL leasingobiorca może elastycznie i swobodnie, nie odwiedzając nawet placówki Europejskiego Funduszu Leasingowego, zarządzać wysokością rat i spłatą swojego leasingu. - Obserwując rynek usług finansowych, widzimy, że podąża on w kierunku mobilności i elastyczności. Stąd nasza oferta, która ma być odpowiedzią na oczekiwania klientów - tłumaczy Ewa Kadziewicz, dyrektor departamentu marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.
W ramach usługi Leasingu Swobodnego klient w serwisie KlientEFL może swobodnie zarządzać wysokością spłacanych rat, dostosowując je do aktualnych potrzeb i możliwości. Wysokość raty można obniżyć nawet do złotówki, przy czym zmian można dokonywać po sześciu miesiącach regularnego spłacania rat. W każdym roku trwania umowy klient może dokonać sześciu takich zmian. Decyzja o przyznaniu Leasingu Swobodnego wydawana jest już w 15 minut

Akcja reklamowa zaczęła się października i potrwa do końca br. Obejmuje radio (RMF FM, RMF Classic, TOK FM, Jedynka i Trójka) oraz internet (business audience i sieci afiliacyjne, otoMoto.pl, porównywarki finansowe, mailing do klientów).
Kreacją reklam zajęła się agencja Just, a za zakup mediów odpowiadają agencja interaktywna John Pitcher i dom mediowy Codemedia.











