„Razem damy radę” - Rafał Rutkowski w reklamach sklepów Castorama (wideo)

Z okazji 20-lecia działalności w Polsce sieć sklepów Castorama Polska wprowadza nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Razem damy radę” i rozpoczyna szerokie działania reklamowe. Za ich przygotowanie i realizację odpowiada agencja 2012.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Razem damy radę” - Rafał Rutkowski w reklamach sklepów Castorama (wideo)
Rafał Rutkowski

Jak wyjaśnia Castorama, jej nowa strategia komunikacyjna jest oparta na najsilniejszych wartościach marki takich jak najwyższa jakość obsługi klientów, fachowe doradztwo połączone z szerokim i atrakcyjnym cenowo asortymentem.

We wszystkich spotach telewizyjnych pojawia się postać doradcy Castoramy, w którego rolę wcielił się znany stand-uper i aktor Rafał Rutkowski. W kampanii swoje odsłony będą miały zarówno spoty wizerunkowe w humorystyczny sposób zachęcające klientów do podejmowania zmian na lepsze w swoich domach, mieszkaniach i ogrodach, jak również seria spotów taktycznych, prezentujących zalety poszczególnych ofert produktowych. W każdym z filmów uwypuklona jest szeroka i praktyczna wiedza, jaką dysponują doradcy Castoramy.

Ważnym elementem kampanii jest coroczna loteria urodzinowa marki, w której klienci Castoramy mogą wygrać 25 tys. nagród, w tym 5 samochodów. Loterię wspiera specjalna, oddzielnie przygotowana kreacja również z Rutkowskim w roli głównej.

Kampania będzie miała kilka odsłon, a pierwszy spot wizerunkowy udostępniono w poniedziałek. Działania obejmą największe stacje telewizyjne, nośniki OOH, radio, digital, a także szerokie wsparcie BTL w marketach, gazetkach i katalogach produktowych.

Autorem nowej strategii i komunikacji jest agencja 2012, która tą kampanią rozpoczyna obsługę Castorama Polska (wygrała przetarg, wcześniej obsługą tej firmy zajmowała się agencja Gong). Media zaplanowały domy mediowe PHD i Value Media, za działania BTL odpowiada Makata, spoty telewizyjne wyprodukował Opus Film a za postprodukcję odpowiadał Platige Image.

Jedną z poprzednich szeroko zakrojonych kampanii reklamowych Castoramy były działania prowadzone wiosną ub.r. W reklamach pokazywano zabawne porady dotyczące m.in. budowy i remontu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat