„Reaguj” – rusza kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)

Pod hasłem „Reaguj” rozpoczyna się kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Akcję wspólnie z organizacją przygotowały agencja reklamowa Grey i dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce ma na celu zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i skłonienie odbiorców do reagowania w takich przypadkach. Jednocześnie przekaz zachęca do przekazania jednego procentu swojego podatku na rzecz tej organizacji. Akcja – zaplanowana do połowy kwietnia – obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat i TVN), prasę, internet oraz ulotki. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey, a planowaniem i zakupem mediów we współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami zajął się dom mediowy Mediacom. Za produkcję i postprodukcję spotu telewizyjnego odpowiadają firmy Blastfactor i Chimney Pot, a za produkcję layoutu prasowego – firma Photoby.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu