Rebecca Messina pierwszym szefem ds. globalnego marketingu w Uberze

Rebecca Massina została pierwszym w historii firmy Uber dyrektorem ds. globalnego marketingu. Ma m.in.odpowiadać za poprawę nadszarpniętego wizerunku marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak podaje „Wall Street Journal” władze Ubera liczą, że Rebecca Messina pomoże firmie odbudować zaufanie klientów i poprawić nadszarpnięty skandalami wizerunek, m.in. po tym, jak autonomiczne auto firmy zabiło przechodnia w Arizonie. Firma planuje w drugiej połowie 2019 roku zadebiutować na giełdzie.

Uber rozpoczął też kampanię, która ma naprawić reputację marki po tym, jak okazało się m.in., że kierowcy pracujący w tej firmie są źle traktowani, pojawiła się też seria oskarżeń o molestowanie seksualne i dyskryminację. Te sytuacje spowodowały rezygnację współzałożyciela i dyrektora generalnego Ubera Travisa Kalanicka.

Rebecca Messina ostatnio pracowała jako globalny szef marketingu w firmie produkującej napoje alkoholowe Beam Suntory. Wcześniej związana była z Coca-Colą – przez 22 lata zajmowała tam kierownicze funkcje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"