„Receptura” nowym serialem TVN. Zagra Agnieszka Więdłocha

Wystartowały zdjęcia do nowej produkcji obyczajowej „Receptura”, którą jesienią będzie można oglądać w TVN i na Playerze. Widzowie będą śledzić w niej równolegle losy dwóch bohaterek - jednej mieszkającej we współczesnej stolicy i drugiej: żyjącej w międzywojennej Warszawie. W części historycznej w roli głównej zagra Agnieszka Więdłocha.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Receptura” nowym serialem TVN. Zagra Agnieszka Więdłocha
Fot.: TVN Grupa Discovery/ATM

W połowie maja w Warszawie ruszyły zdjęcia do najnowszej produkcji TVN Grupa Discovery „Receptura”. To sześcioodcinkowa opowieść rozgrywająca się równocześnie w okresie międzywojennym oraz w czasach dzisiejszych, która w intrygujący sposób łączy perspektywę tradycji z nowoczesnością.

- Klamrą spinającą dwie kobiece historie w „Recepturze” jest dziennik Marii Kielicz, który przypadkowo wpada w ręce młodej studentki architektury –  Zosi. Wraz z jego kolejnymi stronami rozwija się opowieść o rozterkach, ambicjach i romantycznych wyborach kobiet szukających prawdy o sobie. Zosia odkrywa historię swojej prababki. W 1936 r. Maria, samotna matka z dyplomem z architektury, przyjeżdża do międzywojennej stolicy, aby rozpocząć nowe życie. W Warszawie kobieta otrzymuje posadę asystentki Jana Wedla. Szybko staje się jego zaufaną pracownicą i powiernicą tajemnic najprężniej działającej fabryki czekolady w Europie - czytamy w opisie produkcji.

W rolę Marii Kielicz wcieli się Agnieszka Więdłocha. Na ekranie towarzyszą jej: Jacek Koman jako Jan Wedel, Mateusz Janicki oraz aktor niemieckiego pochodzenia Fabian Prokein („Ludzie i bogowie”).

Zdjęcia do kostiumowej części „Receptury” potrwają do końca maja. W czerwcu rozpoczną się prace nad współczesną częścią akcji, w której pojawią się nowi aktorzy. Telewizja TVN na chwilę obecną nie zdradza nazwisk.

ATM Grupa producentem

Serial, na zamówienie TVN, reżyseruje Tomasz Szafrański, a realizuje Production Services Poland (ATM Grupa). Producentem „Receptury” ze strony TVN jest Marta Pasławska, z ramienia ATM Grupy: Krzysztof Jakubowski (producent wykonawczy) i Robert Wieczorek (producent kreatywny). Za zdjęcia odpowiada Rafał Paradowski. Autorami scenariusza są: Artur Kowalewski, Dorota Jankojć-Poddębniak oraz Bartosz Staszczyszyn. Pionem kostiumowym kierują Katarzyna Baran i Agata Culak, a scenograficznym - Dorota Rakowiecka.

- W tej historii ujęło mnie, że międzypokoleniowe dylematy można pokazać z urokiem i dużą sympatią dla bohaterów. Natomiast wątek szpiegowskiej tajemnicy wprowadza do serialu napięcie, zaskoczenia i szansę na prowadzenie z widzem filmowej gry. Ponieważ intryga rozgrywa się w dwóch płaszczyznach czasowych, łączymy dzisiejszy język filmowy z klasycznym sposobem opowiadania kamerą, składając żartobliwy hołd dla kina z lat trzydziestych i czterdziestych, które zawsze było dla mnie inspiracją. To co wyróżnia „Recepturę” na tle większości produkcji z okresu międzywojnia, to sposób jego pokazania. Pomimo powrotu do tamtych niespokojnych czasów, nie czujemy zbliżającej się wojny, a podpatrujemy życie obyczajowe - mówi Tomasz Szafrański, reżyser „Receptury”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lego-masters-drugi-sezon-castingi-jak-sie-zglosic,7170191785383553a ##

Za pomysł serialu odpowiadają firma Aldentro oraz agencja mediowa Zenith.

Premiera 6-odcinkowej „Receptury” już jesienią w TVN i na Playerze.

Serial TVN powstaje we współpracy z E. Wedel

„Receptura” to wspólny serial TVN Grupy Discovery i E.Wedel. To kolejny projekt telewizyjnego nadawcy w obszarze branded content marketingu.

- Nasze projekty content marketingowe oparte są przede wszystkim na jakości treści przez co są nie tylko efektowne, a też efektywne - przekładają się bezpośrednio na wyniki sprzedaży naszych klientów i na zaangażowanie widzów. Do tej pory w ramach produktów branded content marketingu z wysokiej półki zrealizowaliśmy m.in. „My Way”, „LEGO Masters” czy „Totalne remonty Szelągowskiej”. Każdy z tych tytułów został entuzjastycznie przyjęty przez widzów, cieszył się dużą popularnością w swoich pasmach. Teraz idziemy o krok dalej i przecieramy nowy szlak - serialowy. Wierzę, że wraz z E. Wedlem uda nam się zrobić ambitną produkcję telewizyjną, która podbije serca ludzi i będzie kolejnym dowodem na to, jak ogromny potencjał tkwi w działaniach opartych o branded contetnt - wyjaśnia Jacek Szymczyk, dyrektor ds. sprzedaży specjalnej TVN Media.

TVN Grupa Discovery dotychczas wyprodukowała już 12 projektów, realizowanych w współpracy z partnerami komercyjnymi - 8 z nich to propozycje rozrywkowe, a 4 to formaty oparte o ideę chmur kontentowych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalne-remonty-szelagowskiej-2-sezon-program-tvn-ogladalnosc,7170196149978753a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"