Red8 Group przejęła Unlimited. Turski dyrektorem zarządzającym

Red8 Group kupiła 85 proc. udziałów w agencji marketingu bezpośredniego Unlimited. W najbliższym czasie firma przejdzie rebranding.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Red8 Group 85 proc. udziałów w Unlimited przejęła od Roberta Lipki, dotychczasowego dyrektora zarządzającego agencji. Pozostałe 15 proc. udziałów w firmie pozostaje w rękach Piotra Soszyńskiego, który pełni w niej funkcję dyrektora kreatywnego i prezesa zarządu.

Istniejąca od 2008 roku Unlimited zajmuje się opracowywaniem strategii zintegrowanych działań ATL/ BTL, programami lojalnościowymi i motywacyjnymi, designem i produkcją materiałów BTL, gadżetów i 3D POSM oraz marketingiem promocyjnym, field i shopping marketingiem. Agencja dotychczas współpracowała m.in. z Akzo Nobel, BMW, Bols, Bunge, Castrolem, Deutsche Bankiem, Ferrero Polska, Porsche i Veka. W ub.r. firma miała 7,5 mln zł przychodów.

- Do naszej grupy dołącza kolejny podmiot, który znacznie poszerzy zakres naszych kompetencji i paletę oferowanych usług - uzasadnia Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group. - Agencja Unlimited już od jakiegoś czasu współpracowała z nami jako partner strategiczny. Dzięki tej akwizycji konsekwentnie zmierzamy w kierunku oferowania naszym klientom usług „through-the-line" - opisuje.

Red8 Group po tym przejęciu będzie się składała z czterech podmiotów: agencji reklamowej Red8 Advertising, agencji interaktywnej Red8 Digital, agencji social marketingowej Red8 Social Media oraz agencji BTL-owej Unlimited. Zatrudnienie w grupie z 65 osób wzrasta do ponad 80 osób.

- Agencję Unlimited czeka rebranding, tak jak stało się to wcześniej z agencją interaktywną Genero, która funkcjonuje teraz jako Red8 Digital - zapowiada Adam Niesłuchowski. - Zanim to jednak nastąpi, potrzebne są zmiany systemowe, wgląd w kompetencje zatrudnionych osób, ich wparcie operacyjne i coaching strategiczny, a także umocnienie współpracy z dotychczasowymi klientami i zdobycie nowych projektów - zaznacza.

Robert Lipka, dotychczasowy udziałowiec większościowy Unlimited, rozstaje się z firmą i rozpoczyna pracę jako niezależny konsultant na rynku holenderskim. Pełnione przez niego dotychczas obowiązki dyrektora zarządzającego przejął Ireneusz Turski (na zdjęciu).

grafika

Ireneusz Turski dotychczas zajmował stanowisko dyrektora działu strategii Grey Group, z którą związany był przez ostatnich sześć lat. Szefowanie działowi strategii łączył z zarządzaniem należącą do tej grupy agencją interaktywną Argonauts. Wcześniej przez wiele lat pracował na stanowisku dyrektora działu obsługi klienta agencji Testardo Gram, gdzie odpowiadał również za zdobywanie nowego biznesu, szczególnie w zakresie przetargów publicznych.

W Unlimited Turski funkcję dyrektora zarządzającego będzie łączył z kierowaniem działem obsługi klienta agencji oraz stanowiskiem dyrektora strategicznego i koordynatora projektów 360 stopni w Red8 Group, szczególnie w odniesieniu do tych projektów, które mogą się rozciągać na internet. Szefowanie działem strategii będzie dzielił z dotychczasowym dyrektorem strategicznym Red8 Group Piotrem Potorskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele