Redakcja wideo infoWire.pl ma już rok!

Ok. 400 zmontowanych materiałów wideo i blisko 1000 setek z wypowiedziami ekspertów - wszystko w jakości telewizyjnej i z bezpłatną licencją dla mediów. Coraz dłuższa lista ekspertów i współpracujących mediów. Rozwijający się zespół redakcyjny i powstające profesjonalne studio telewizyjne – tak podsumować można pierwszy rok działalności redakcji wideo infoWire.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zespół agencji informacyjnej liczy już 8 osób - dziennikarzy i operatorów. Codziennie udostępnia 2-3 gotowe, w pełni zmontowane materiały wideo, wraz z setkami, które mogą być wykorzystane przez media we własnych produkcjach. Ogólnospołeczny charakter realizowanych treści sprawia, że są one wartościowe dla różnych mediów i nie deaktualizują się tak szybko, jak newsy. Do tematów związanych ze zdrowym stylem życia, dbaniem o dzieci czy środowisko można wrócić zawsze. Ale nie brakuje też informacji bieżących, w tym biznesowych.

Nasze treści wideo udostępniamy w jakości telewizyjnej - zarówno w formie setek, jak i materiału zmontowanego, gotowego do szybkiego użycia. Media mogą pobierać je w kilku formatach i standardach jakościowych. Mogą też osadzać gotowe filmy poprzez wykorzystanie wydajnej infrastruktury infoWire.pl - mówi Justyna Wasinkiewicz, koordynująca prace redakcji. - Setki z dłuższymi wypowiedziami ekspertów dedykujemy telewizjom. Stacje radiowe mają możliwość skorzystania ze ścieżki dźwiękowej - dodaje.

Materiały redakcji infoWire.pl tworzone są ze szczególną myślą o mediach regionalnych i lokalnych, mających utrudniony dostęp do ekspertów z różnych dziedzin. Wplecenie wypowiedzi specjalistów w lokalną oprawę, np. sondę uliczną czy historie mieszkańców powoduje, że materiał z regionu zyskuje na wartości merytorycznej - jest ciekawszy i bardziej wiarygodny.

Konsekwentnie inwestujemy w rozwój serwisu infoWire.pl i jego redakcji, podnosząc wartość udostępnianych treści. To dla nas znakomity poligon dla technologii, wykorzystywanych w biurach prasowych netPR.pl, a także przygotowanie do oferowania rozwiązań telewizyjnych dedykowanych firmom oraz mediom - podsumowuje Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl.

Materiały wideo z serwisu infoWire.pl dystrybuowane są do 180 telewizji konwencjonalnych i internetowych w Polsce. Korzystają z nich już m.in.: TTV, Horyzont TV Słubice, Regionalna Telewizja Opolskie, Telewizja Sudecka, TVM Rzeszów, Telewizja Zabrze, Telewizja Police, Nadarzyn.TV, Zebrra.TV czy StarTV; tv.rp.pl, Salon24 TV, a także wiele serwisów i portali, m.in. Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl.

Więcej informacji:

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa