Koncert reggae reklamuje piwo Redd’s w nowych butelkach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) podkreślająca, że jest ono teraz dostępne w nowych butelkach. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Televisor, Halo Productions i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Koncert reggae reklamuje piwo Redd’s w nowych butelkach (wideo)

Nowy spot Redd’sa jest utrzymany w takiej samej stylistyce - charakterystyczne animacje i muzyka reggae - jak poprzednie reklamy tego piwa, w ramach serii pod hasłem „Piwo inne niż inne”. Taką konwencję kreatywną wprowadzono dwa lata temu, jeden ze spotów nawiązywał do muzyki latynoskiej.

Obecna reklama pokazuje koncert reggae. W spocie prezentowane są butelki piwa Redd’s ze zmienioną szatą graficzną, bardziej wskazującą na jego poszczególne wersje smakowe.

Akcja reklamowa jest realizowana w telewizji i internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny Televisor, a udźwiękowieniem - studio Halo Productions.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem