PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
One House i Media Group mają zlecenie Ministerstwa Zdrowia
One House i Media Group mają zlecenie Ministerstwa Zdrowia
Palikot ma przestać zarządzać holdingiem alkoholowym. „Zaryzykowałem całym swoim majątkiem”
Blisko 5 mln zł zapłacą Katowice za promocję przy Eurobasket 2025
Blisko 5 mln zł zapłacą Katowice za promocję przy Eurobasket 2025
Media Group i Euvic Media zajmą się kampanią Państwowej Inspekcji Pracy
Media Group i Euvic Media zajmą się kampanią Państwowej Inspekcji Pracy
PCK szuka agencji PR do kampanii na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy
PCK szuka agencji PR do kampanii na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy
Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych. Case study - L'Oréal - Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej
Jak skutecznie wykorzystać Brand Lift do poprawy wyników kampanii reklamowych. Case study - L'Oréal - Garnier Płyn Micelarny 3w1 do skóry wrażliwej
Tomasz Fornal w kampanii smartwatchy Huawei
Tomasz Fornal w kampanii smartwatchy Huawei
N42 kontynuuje współpracę z Multidekorem
N42 kontynuuje współpracę z Multidekorem
Szef agencji stojącej za Teamem X: nie mam żadnych dowodów ws. Stuu
Szef agencji stojącej za Teamem X: nie mam żadnych dowodów ws. Stuu
LOT chce mieć 17 mln pasażerów do 2028 roku. Zmodernizuje kabiny swoich dreamlinerów
LOT chce mieć 17 mln pasażerów do 2028 roku. Zmodernizuje kabiny swoich dreamlinerów
Tytus Klepacz dyrektorem kreatywnym oraz partnerem w agencji Endless
Tytus Klepacz dyrektorem kreatywnym oraz partnerem w agencji Endless
Piotr Tałaj nowym CEO/executive producer w Vufinder Studios
Piotr Tałaj nowym CEO/executive producer w Vufinder Studios
Tomasz Kot w rytmie disco polo reklamuje Blika
Tomasz Kot w rytmie disco polo reklamuje Blika
Bartek Dąbrowski i Bartek Stempień dołączają do Ocama Films
Bartek Dąbrowski i Bartek Stempień dołączają do Ocama Films
Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową
Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową
Zwycięzca Tour de France odrzuca umowy sponsorskie. Woli być z rodziną niż na sesjach zdjęciowych