Liderem YouTube Ads Leaderboard za grudzień 2018r. była reklama "Coraz bliżej święta". Bożonarodzeniowy hit Coca-Coli zaśpiewała Katarzyna Nosowska, a klip powstał we współpracy z wytwórnią Kayax.
Miejsce drugie należy do reklamy laptopa Yoga C930 Lenovo Polska.

Pierwszą trójkę zamyka spot serwisu do zamawiania jedzenia PizzaPortal.pl, z kampanii "GIF me Food".
Piątkę topowych reklam uzupełniają: reklama Philips, przedstawiająca szczoteczkę do zębów działającą w technologii sonicznej oraz spot modelu Kia Optima Kombi.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.











