'Reklama dzieciom' za 150 tys. zł

150 tys. zł trzeba zapłacić za 30-sekundową reklamę, która zostanienadana w specjalnym bloku w wigilię 24 grudnia br. przed głównymwydaniem "Wiadomości" na antenie TVP 1. Wszystkie pieniądze zebranew ramach akcji "Reklama dzieciom" zostaną przekazane na celecharytatywne.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Cena reklamy w bloku jest taka sama jak w 2007 roku. Okolejności emisji w nim spotów zdecyduje licytacja.

Pomiędzy 1 a 24 grudnia br. na antenach TVP 1, TVP 2, TVP Info iTVP Kultura zostanie wyemitowanych 120 zwiastunów akcji wraz zlogami reklamodawców, którzy wykupili czas w wigilijnym bloku.

Akcja "Reklama dzieciom" jest prowadzona od 16 lat. W sumie wlatach 1993-2007 udało się w jej ramach zebrać ponad 16 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online