60-sek. spot mrożonek Devour produkowanych przez firmę Kraft Heinz pokazuje relację damsko-męską. To, wygląda związek kobiety i mężczyzny. Narratorką w nim jest kobieta, która przedstawia w nim swojego partnera. Mężczyznę, który nie dba o siebie, nie reaguje na jej zmysłową bieliznę, słowa, wspólne zdjęcia. Jedyne czym się on fascynuje to widok mrożonego jedzenia różnego rodzaju, fotografie mrożonych posiłków. W ekstazę wprowadza go widok i zapach tych potraw, a także ich jedzenie czy też 3-minutowe podgrzewanie w mikrofalówce. Magazyny ze zdjęciami jedzenia trzyma skryte tak, jak nieraz mężczyźni ukrywają czasopisma z nagimi kobietami. Kobieta skarży się, że „jej chłopak jest uzależniony od mrożonego jedzenia”
W spocie pada określenie „frozeren food porn”. Odnosi się ono do zmysłowo sfotografowanego jedzenia, na widok którego cieknie ślinka. Tak też określane jest fotografowanie posiłków i zamieszczanie tych zdjęć w social mediach.

Spot w tej wersji nie może zostać wyświetlony podczas transmisji Super Bowl 3 lutego br. właśnie z powodu użytego w nim określenia „food porn”. Rzeczniczka firmy Kraft poinformowała, że od pewnego czasu firma prowadzi rozmowy ze stacją CBS, która będzie transmitować finał turnieju i reklama zostanie zmieniona. Ma pojawić się w wersji ocenzurowanej, 30-sek. Szczegółów dotyczących tego, co z niej zostanie usunięte nie podała.
Kraft wraz z reklamą uruchomił specjalną infolinię 1-83-FOODPORN, dzięki której dzwoniący mogą usłyszeć „ uwodzicielskie opisy pysznych mrożonych posiłków".

Kreację dla producenta wprowadzonej na rynek trzy lata temu marki mrożonek Devour przygotowała agencja David z Miami.











