Grupa Żywiec promuje Żywiec Amerykańskie Pszeniczne i Żywiec Porter

Ruszyła kampania promująca dwa warianty piwa Żywiec - Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter. Za przygotowanie akcji odpowiadają 2012 Agency, MediaVest i Opus Film.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa Żywiec promuje Żywiec Amerykańskie Pszeniczne i Żywiec Porter

Piwa  Żywiec Amerykańskie Pszeniczne i Żywiec Porter promowane są kampanią telewizyjną, w ramach której przygotowano dwa spoty o długości 15 i 30 sekund.

Działania w telewizji są częścią trwającej od lipca ogólnopolskiej akcji promującej style piwne, widocznej na nośnikach zewnętrznych i na ekranach bankomatów. We wrześniu rozpoczną się również aktywacje w internecie.

Spoty telewizyjne stworzyła agencja 2012 Agency, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za działania digital odpowiada agencja Syzygy, public relations – Roots PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.

Grupa Żywiec na działania reklamowe swojego flagowego brandu wydała w ciągu pierwszych pięciu miesięcy br. 26,3 mln zł.

Marka prowadzi intensywne działania komunikacyjne wokół trasy koncertowej Męskie Granie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+