Agora podnosi ceny reklam w stacjach należących do Drapacza Chmur i Jokera

Od 2 stycznia 2020 roku zdrożeją spoty reklamowe emitowane w stacjach radiowych obsługiwanych przez Tandem Media (Agora). Podwyżka dotyczy Drapacza Chmur i Jokera.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ślad za zmianą cen reklam w pakiecie Tandem Media Agora sieć, czyli w stacjach Grupy Radiowej Agory (o 6,4 proc.)  oraz w ofercie Time Total Grupy Radiowej Time (o 4 proc.) od 2 stycznia 2020 zdrożeją ich wspólne produkty pakietowe.

Cena reklam w pakiecie Drapacz Chmur (Agora+Time) nadawanych od poniedziałku do piątku w pasmach 6:00-20:00 wzrośnie średnio o 8,5 proc. Za emisję 30-sekundowego spotu w najdroższym, porannym paśmie zapłacić trzeba będzie 30 700 zł brutto.

Ceny reklam w pakiecie Joker (Polskie Radio, Agora, Time) zmienią się średnio o 7,4 proc., a najdroższe spoty będą kosztować 51 700 zł brutto.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-gazeta-wyborcza-kina-helios-ams-tok-fm-ile-zarabiaja-wplywy-i-zysk-w-trzech-kwartalach-2019-r,7170813361088641a ##

Zmiany związane są z dobrą sytuacją na rynku reklamy radiowej i wysokim wypełnieniem bloków reklamowych w poszczególnych stacjach radiowych.

Od stycznia 2020 roku

ceny reklam podnosi też RMF FM – wzrosną o ok. 5 proc. Polskie Radio żadnych podwyżek w najbliższym czasie nie planuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele