W ślad za zmianą cen reklam w pakiecie Tandem Media Agora sieć, czyli w stacjach Grupy Radiowej Agory (o 6,4 proc.) oraz w ofercie Time Total Grupy Radiowej Time (o 4 proc.) od 2 stycznia 2020 zdrożeją ich wspólne produkty pakietowe.
Cena reklam w pakiecie Drapacz Chmur (Agora+Time) nadawanych od poniedziałku do piątku w pasmach 6:00-20:00 wzrośnie średnio o 8,5 proc. Za emisję 30-sekundowego spotu w najdroższym, porannym paśmie zapłacić trzeba będzie 30 700 zł brutto.
Ceny reklam w pakiecie Joker (Polskie Radio, Agora, Time) zmienią się średnio o 7,4 proc., a najdroższe spoty będą kosztować 51 700 zł brutto.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-gazeta-wyborcza-kina-helios-ams-tok-fm-ile-zarabiaja-wplywy-i-zysk-w-trzech-kwartalach-2019-r,7170813361088641a ##
Zmiany związane są z dobrą sytuacją na rynku reklamy radiowej i wysokim wypełnieniem bloków reklamowych w poszczególnych stacjach radiowych.

Od stycznia 2020 roku
ceny reklam podnosi też RMF FM – wzrosną o ok. 5 proc. Polskie Radio żadnych podwyżek w najbliższym czasie nie planuje.











