Reklama radiowa: RMF FM i Polskie Radio w dół (Top 10)

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych w I kwartale br. był o 2,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Spore spadki zanotowały RMF FM, Jedynka i Trójka, za to wzrosty osiągnęły Radio ZET, Eska Rock i Tok FM.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Od stycznia do marca RMF FM cennikowo zarobiło z reklam (bez autopromocji) 17,4 proc. mniej niż przed rokiem, podczas gdy wpływy Radia ZET urosły o 7,9 proc. - wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W efekcie różnica przychodów tych rozgłośni zmalała ze 125,2 do 61,9 mln zł.

Wśród pozostałych czołowych stacji największe spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały rozgłośnie Polskiego Radia - Jedynka zarobiła 8 proc., a Trójka aż 23,7 proc. mniej. Przychody Eski Wrocław zmniejszyły się o 6,5 proc., a Eski Warszawa - o 3,7 proc.

Za to Eska Rock cennikowo zarobiła z reklam 35,8 proc. więcej niż rok wcześniej, a Eska Poznań - 28,6 proc. więcej. Wpływy reklamowe Tok FM wzrosły o 21,2 proc., a Złotych Przebojów Pogody Warszawa - o 13,4 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"