Reklamodawcy wracają do Internetu

Amerykański rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000.

Dużą rolę w poprawie sytuacji na rynku odegrał zastrzyk finansowy związany z nasileniem internetowych kampanii koncernów motoryzacyjnych i wytwórni filmowych. eMarketer szacuje, że wartość sprzedaży reklam internetowych w Stanach Zjednoczonych może w tym roku osiągnąć poziom 8,4 mld USD – o 15% wyższy, niż w ubiegłym roku i o 300 mln USD lepszy od wyniku uzyskanego w rekordowym roku 2000.

Najdynamiczniej rozwija się segment związany z reklamami pojawiającymi się w wyszukiwarkach. Ten rynek, na którym prym wiodą Google i Yahoo, podwoił swoją wartość do poziomu 2,3 mld USD. Co ciekawe, Internet odbiera coraz większą część rynku reklamy innym mediom – przede wszystkim telewizji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"