Sprzedaż reklam na antenie stacji ruszy w ciągu kilku najbliższych dni wraz ze startem sprzedaży wszystkich kanałów Polsat Media na sierpień. Na dniach telewizja ATM Grupy znajdzie się też w monitoringu telemetrycznym Nielsen Audience Measurement.
ATM Rozrywka TV nadaje obecnie jedynie powtórkowe pozycje z anteny Telewizji Polsat m.in. „Świat według Kiepskich”, „Rodzinę zastępczą”, „Pierwszą miłość” czy „Grę w ciemno” (nie wszystkie programy w ramówce to produkcje ATM Grupy). Jesienią br. na antenie kanału znajdą się pierwsze produkcje zrealizowane specjalnie dla niej - będą to telenowele dokumentalne. Kanał dostępny jest na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowe oraz na platformie Cyfrowy Polsat (przekaz satelitarny z Hot Birda jest kodowany).
Polsat Media poza obsługą reklamowa kanałów Polsatu sprzedaje też reklamy m.in. w stacjach Polskich Mediów (TV4, TV6) czy w kanale History należącym do A+E Networks.












