Rekord "Dziecka"

Miesięcznik "Dziecko" wydawany przez Agorę S.A., w październiku 2005 osiągnął najwyższą sprzedaż wśród czasopism parentingowych.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

"Według danych ZKDP rozpowszechnianie płatne razem październikowego wydania "Dziecka" wyniosło 143 772 egzemplarze" - podaje Agora.

"Październikowy numer miesięcznika "Dziecko" (10/05) ukazał się z bezpłatnym dodatkiem - bajką "Czerwony Kapturek", pierwszą książeczką z bajkowej "Kolekcji Dziecka". Wydaniu towarzyszyła kampania reklamowa obejmująca telewizję, radio, prasę ogólnopolską i lokalną oraz outdoor i internet" - informuje w oświadczeniu.

Według danych ZKDP rozpowszechnianie pozostałych pism parentingowych w miesiącu październiku wyniosło: "Mamo, to Ja" - 119 860 egz., "Claudia - Wydanie Specjalne Rodzice" - 99 187 egz., "Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko" - 97 941 egz., "Twoje Dziecko" - 70 028 egz.

Czasopisma parentinowe to rodzaj prasy o profilu poradnikowym. Zajmuje się tematyką wychowania dziecka.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji