Mimo okresu wakacyjnego wortal Wirtualnemedia.pl, największy polski serwis internetowy poświęcony tematyce mediów, reklamy, public relations, badań marketingowych i telekomunikacji, pobił kolejny rekord oglądalności.
Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius opublikowanego w piątek, w lipcu 2005 roku wortal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 237 756 użytkowników. Jest to najlepszy wynik w ponad trzyletniej historii serwisu.
Okres badania:lip-05* lp.witrynaPopulacjaużytkownicy (real users)1rzeczpospolita.pl411 2182wirtualnemedia.pl237 7563radiozet.pl195 3424gazetaprawna.pl176 5605superexpress.pl171 5506wprost.pl123 5817dziennik.pap.pl 76 6078pulsbiznesu.pl74 9979newsweek.pl72 22410przekroj.pl41 53311forbes.pl (d. eprofit.pl) **2 25712Tygodnik Polityka **1 347
Konkurencyjne serwisy internetowe notują ponad czterokrotnie gorsze wyniki oglądalności - wynika z tych samych danych PBI/Gemius.

Rekordy popularności bije też newsletter Wirtualnemedia.pl, wysyłany codziennie rano. Obecnie dociera do ponad 34 tys. osób (kliknij).
Wortal Wirtualnemedia.pl systematycznie wprowadza nowe usługi. Niedawno został dodany dział "Tylko u nas", w którym fachowe materiały publikują specjaliści z branży medialnej oraz "Case study", gdzie analizy przeprowadzonych kampanii przedstawiają czołowe polskie firmy.
W najbliższym czasie planowane jest dodanie nowych usług. *badanie Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2005 - wybrane witryny.**dane orientacyjne - dokument przygotowany przez CR Media Consulting S.A. dla sieci reklamowej Ad.net S.A.











