We wrześniu spółka odnotowała najwyższe w 2004 roku miesięczne przychody gotówkowe.
Intensywne działania WP na rynku reklamy internetowej, w tym wprowadzanie nowych rozwiązań reklamowych (WPZasięg, wykorzystanie na szeroką skalę XHTML, marketing mobilny, itp.) zaowocowały znacznym wzrostem przychodów spółki w tej dziedzinie. Tegoroczny okres letni zakończył się aż 121%-owym wzrostem przychodów reklamowych w odniesieniu do analogicznego czasu roku ubiegłego. Miesiąc wrzesień okazał się tu prawdziwie rekordowy - spółka odnotowała w nim najwyższe w tym roku wpływy. Tylko w branży "motoryzacja" były one o 94% wyższe od tych z września 2003 r. Wzmożony ruch odnotowały serwisy skupione w platformie finansowej WP. Do września tego roku przychody z transakcji e-commerce zawieranych za pośrednictwem portalu WP.pl, w tym Pasażu Finansowego, zwiększyły się o 46% w stosunku do okresu styczeń-wrzesień 2003.

Rekordowa była też we wrześniu liczba unikalnych użytkowników Portalu. Według badania gemiusTraffic wyniosła ona ponad 9,5 miliona.
"Sytuacja Wirtualnej Polski jest dobra. Zwiększyły się znacznie przychody spółki, systematycznie wzrasta zainteresowanie współpracą reklamową i biznesową z portalem WP.pl - mówi Joanna Pawlak Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski - Wciąż pracujemy nad podnoszeniem jakości naszych produktów i usług, co doceniają tak użytkownicy, jak i nasi kontrahenci."
Dokonane ostatnio zmiany objęły niemal cały portal WP.pl. Od początku roku Wirtualna Polska stawiała na innowacyjność usług, wdrażanie nowych rozwiązań i unowocześnianie już istniejących. Tylko w ostatnim półroczu zmodernizowano Pocztę WP, dostosowując ją precyzyjniej do potrzeb odbiorców indywidualnych (PocztaPRO) i klientów biznesowych (PocztaBIZ), zwiększono pojemność skrzynek e-mail do 2 GB w przypadku poczty płatnej i 256 MB w poczcie darmowej, zmodernizowano też system antyspamowy. Serwis Komputery ruszył w nowym kształcie i z nową, bogatszą zawartością, znacznie poprawiono funkcjonalność Pasażu Finansowego, co skutkowało rekordowymi wskaźnikami transakcji zawieranych za pośrednictwem tej platformy pośrednictwa finansowego. We współpracy z Energis Polska WP.pl uruchomiła numer dostępowy do Internetu - wpGO!modem. Wśród nowych serwisów znalazło się internetowe laboratorium fotograficzne - wpFoto, witryna programu Tomasza Lisa "Co z tą Polską?", czy SMS Waluty, zapewniający błyskawiczny dostęp do aktualnych informacji i danych z rynku walutowego. Portal już zapowiedział kolejne zmiany w Poczcie WP: całkowitą modyfikację layoutu, nowy system antyspamowy, szereg dodatkowych funkcjonalności. Już teraz trwają testy dużej pojemności darmowej skrzynki e-mail, do 1 GB.

Wirtualna Polska (wp.pl) pierwszy polski portal horyzontalny, interaktywna platforma komunikacji, informacji i e-commerce. Działa od 1995 roku.











