“Relaks jak się patrzy” - świąteczna kampania platformy N (wideo)

Ruszyła świąteczna kampania promocyjna platformy N. Realizowana jest ona pod hasłem “Relaks jak się patrzy” i odbywa się w telewizji, radiu, internecie oraz w kinach.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania wspiera ofertę promocyjną operatora, w ramach której za 48 zł miesięcznie można mieć dostęp do pełnej oferty pakietowej N, w tym 15 kanałów w jakości HD.

Działania prowadzone są w telewizji (TVN, TVP 1,  TVP 2, kanały tematyczne), radiu (RMF FM, Radio Zet, Trójka, Złote Przeboje, RMF Maxxx) i internecie (Interia.pl, o2.pl, Wp.pl, Onet.pl) , a także w kinach sieci Multikino.

Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała agencja PZL, zaś internetowej – agencja Next. Media zaplanował i zakupił Starcom.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"