Relaunch tygodnika 'Naj'

Ukazał się pierwszy numer tygodnika 'Naj' (G+J) w odświeżonej formule.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Badania insightowe przeprowadziła firma Target Group na zlecenie wydawnictwa G+J Polska.

Relaunch tytułu jest wsparty kampania wizerunkową. Kreację wizerunkową przygotowała firma G7, a media zakupił dom mediowy Starcom. Spoty emitowane są w telewizji: TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7, radiu: RMF FM, Radio Zet, prasie: Super Express oraz tytuły wydawnictwa G+J Polska, internet: kobieta.pl, onet.pl.

Wraz z wydaniem odświeżonego numeru, podwyższona zostaje jego cena do 1,50 zł. Nakład odstępny jest w trzech mutacjach: pusty, z gadżetem, z DVD („Czterej pancerni i pies”).

Jednocześnie wydawca zapowiada ograniczenie w tym roku nakładów gadżetowych na rzecz tworzenia bardziej merytorycznego pisma.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online