Remington reklamuje się w telewizji hasłem „Bądź sobą po swojemu”

Ruszyła trzecia ogólnopolska kampania telewizyjna marki Remington, producenta urządzeń do pielęgnacji i stylizacji włosów. Pod hasłem „Bądź sobą po swojemu” reklamowana jest seria urządzeń curl&straight confidence. Kampanię przygotowały Value Media i magnifiCo marketing&PR consultants.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wiosną Remington wypuścił na rynek pierwsze urządzenie z serii curl&straight confidence, prostownico-lokówkę ze skręconymi płytkami. Pod koniec roku seria została wzbogacona o suszarkę do włosów pod tą samą nazwą.

Spot emitowany jest w głównych kanałach telewizyjnych - TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Komunikacja wspierana jest działaniami w internecie, wykorzystującymi influencer marketing, social media marketing oraz narzędzia programmatic, GDN, search, RTB.

Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania public relations prowadzi magnifiCo marketing&PR consultants.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu