Remington po raz pierwszy promuje się w telewizji kampanią „Mogę wszystko”

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna marki Remington, producenta artykułów do pielęgnacji i stylizacji włosów. Za działania pod hasłem „Mogę wszystko” odpowiadają Value Media oraz magnifiCo marketing&PR consultants.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania „Mogę wszystko” promuje linię kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów Keratin Protect. W spocie reklamowym podkreśla się wartość produktów, dzięki którym użytkowniczki mogą dowolnie zmienić stylizację włosów bez ich uszkodzenia.

Spot emitowany jest w głównych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Komunikacja wspierana jest działaniami w internecie, wykorzystującymi influencer marketing, social media marketing oraz narzędzia programmatic, GDN, search, RTB.

Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania public relations prowadzi magnifiCo marketing&PR consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele