Resort cyfryzacji poszukuje agencji do kampanii o rozwoju kompetencji cyfrowych

Ministerstwo Cyfryzacji w rozpoczętym przetargu wybiera agencję, która zajmie się przygotowaniem ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej poświęconej rozwojowi kompetencji cyfrowych. Jej realizacja przewidziana jest na pierwszą połowę 2026 roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Resort cyfryzacji poszukuje agencji do kampanii o rozwoju kompetencji cyfrowych
fot. East News/Wojciech Olkusnik

Zaplanowana kampania ma na celu budowanie świadomości i motywowanie Polaków do samodzielnego rozwijania umiejętności cyfrowych. Resort podkreśla, że w dobie dynamicznych zmian technologicznych kompetencje cyfrowe to klucz do lepszego życia, pracy i nauki. Kampania ma wzmocnić sprawczość odbiorców i zachęcać do uczenia się przez całe życie.

Resort stawia na kreatywność i wysoką jakość – agencje oprócz wymaganych formatów standardowych będą mogły zaproponować dodatkowe, nieszablonowe działania, także poza internetem. Celem jest stworzenie kampanii, która wyróżni się na tle innych i realnie wpłynie na podniesienie kompetencji cyfrowych Polaków.

Przetarg ma charakter otwarty. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami agencje mogą składać do 22 sierpnia. 

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: propozycja koncepcji realizacji kampanii nt. kompetencji cyfrowych (waga: 64), propozycja koncepcji materiałów i działań kreatywnych (waga: 16), cena (waga: 15) oraz koszt ( waga:5).

Kampania będzie finansowana w ramach Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 9 miesięcy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego

Demagog ujawnia nowe informacje o mleku "Smilk". Jest wniosek do Prokuratora Generalnego

Lasy Państwowe tworzą Centrum Komunikacji Społecznej

Lasy Państwowe tworzą Centrum Komunikacji Społecznej

Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa

Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki