Resort cyfryzacji szykuje przetarg reklamowy. Najpierw konsultacje z agencjami

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje kreatywne i reklamowe do konsultacji rynkowych nt. kampanii zachęcającej do rozwoju kompetencji cyfrowych. Etap ten poprzedza planowane ogłoszenie przetargu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Resort cyfryzacji szykuje przetarg reklamowy. Najpierw konsultacje z agencjami
fot. East News/Wojciech Olkusnik

Resort chce jak najlepiej przygotować dokumentację przetargową na kampanię zachęcającą do rozwoju kompetencji cyfrowych. W konsultacjach zostaną zebrane opinie nt. optymalnego zakresu kampanii oraz sposobu jej realizacji. Chodzi o to, by kampania była wysokiej jakości i wyróżniająca się, a agencja wybrana w przetargu mogła z współpracować z ministerstwem na jasno określonych zasadach.  

Jak będą wyglądały konsultacje?

Konsultacje z wybranymi agencjami będą prowadzone w formie spotkań indywidualnych (stacjonarnie lub online) oraz korespondencji mailowej. Spośród agencji, które się zgłoszą, wybranych zostanie maksymalnie 7.

W zaproszeniu do konsultacji został opublikowany wstępny opis zakresu kampanii, który zostanie skonfrontowany z uwagami i pomysłami agencji reklamowych. 

Agencje mogą zgłaszać się do konsultacji do 19 maja, elektronicznie, na dedykowanym formularzu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku