Resort infrastruktury ekspresowo szuka domu mediowego do kampanii „Prosto do funduszy”

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju planuje wznowić kampanię pod hasłem „Prosto do funduszy”. W ekspresowym tempie szuka firmy, która na potrzeby tych działań kupi czas i powierzchnię reklamową w mediach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania „Prosto do funduszy”, promująca źródła informacji o funduszach europejskich, prowadzona była wiosną br. Za jej strategię, kreację i realizację odpowiadała wybrana w drodze przetargu agencja Eskadra.

Teraz Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju planuje kolejny etap akcji, który ma być realizowany od 4 października do 10 grudnia br. Dlatego szuka firmy, która zajmie się na potrzeby zaplanowanych działań zakupem mediów: czasu reklamowego w ogólnopolskich, tematycznych i regionalnych stacjach telewizyjnych oraz rozgłośniach radiowych.

Postępowanie prowadzone jest w formie konkursu w trybie ekspresowym. Ogłoszono go w miniony piątek 11 września, w godzinach popołudniowych. Zainteresowane firmy mają czas na składanie swoich ofert do najbliższego czwartku, 17 września. Biorąc pod uwagę, że między tymi datami był weekend, firmy te mają fizycznie zaledwie niespełna 5 dni roboczych na przygotowanie ofert.

Resort wymaga by emisja spotów w ramach kampanii w telewizjach zaczynała się w niedzielę, a kończyła w czwartek. W telewizji ma być emitowanych 19 różnych spotów, o długości 15 i 30 sekund, w stacjach radiowych - jeden spot 30-sekundowy.

Budżet na zakup mediów wynosi ponad 5,5 mln zł brutto, z czego 5,17 mln zł przeznaczono na zakup czasu reklamowego w telewizji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"