Resort nauki ruszył z kolejnym przetargiem mediowym, tym razem dał więcej czasu

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego zaprosiło domy mediowe i nadawców do składania ofert na zakup czasu reklamowego w stacjach radiowych na potrzeby nowej kampanii. Tym razem na przygotowanie ofert dano nieco więcej czasu niż w poprzednich konkursach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Prowadzone przez resort nauki postępowanie dotyczy zakupu czasu reklamowego w stacjach radiowych do kampanii, która ma przyczynić się do wzrostu liczby studentów kierunków ścisłych: matematycznych, technicznych i przyrodniczych.

Kampania ma trwać dwa tygodnie, a jej start zaplanowano na 30 października br. W ramach akcji zaplanowano emisję dwóch 30-sek. spotów w stacjach radiowych. Mają to być rozgłośnie, które z jednej strony mają najwyższe udziału w rynku słuchalności, z drugiej - profil ich słuchaczy pokrywa się z grupą docelową kampanii, którą stanowią osoby w wieku 14-18 lat.

Tym razem zainteresowane firmy mają siedem dni roboczych na przygotowanie ofert: postępowanie ogłoszono 7 października, a oferty należy składać do 16 października br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"