Reuters z darmowymi materiałami dla wydawców

Po raz pierwszy w swojej historii agencja Reutera zdecydowała się na darmowe udostępnienie multimedialnych treści wydawcom internetowym i blogerom. - Teraz jeszcze większa liczba partnerów naszej agencji będzie mogła dostarczać odbiorcom wysokiej jakości treści pochodzące od 2,5 tys. naszych dziennikarzy na całym świecie - podkreśla Steven Schwartz, dyrektor zarządzający agencji.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Reuters będzie udostępniał wydawcom wybrane treści za pośrednictwem platformy o nazwie Reuters Media Express. Bez konieczności rejestracji i wnoszenia opłat będą oni mogli ściągać i umieszczać w swoich serwisach filmy, zdjęcia oraz teksty pochodzące z agencji.

Według zapowiedzi ilość materiałów możliwych do wykorzystania przez jednego użytkownika w ciągu miesiąca będzie limitowana. Reuters zapowiada w komunikacie, że treści będą dotyczyły różnych dziedzin: polityki, gospodarki, sportu czy finansów, a do dyspozycji użytkowników będzie wyszukiwarka materiałów.

- Zawsze byliśmy otwarci na innowacje, a teraz jeszcze większa liczba naszych partnerów będzie mogła dostarczać odbiorcom wysokiej jakości treści pochodzące od 2,5 tys. naszych dziennikarzy na całym świecie - podkreślił w komunikacie Steven Schwartz, dyrektor zarządzający Reutersa. Dodał przy okazji, że jest pierwszy przypadek w 160-letnej historii agencji, gdy decyduje się ona w tak dużym stopniu użyczyć za darmo swoje materiały zewnętrznym wydawcom.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii