Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (listopad 2006 - styczeń 2007) pokazuje, że przełom 2006/2007 roku najlepszy był radia RMF FM.
Po kilku słabszych miesiącach udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,6 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu (listopad 2005 - styczeń 2006) oznacza wzrost aż o 1,6 proc. Zasięg dzienny tej stacji osiągnął poziom ponad 28% i jest tym samym o 3,5% wyższy niż wynik drugiej w kolejności stacji radiowej.
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,4 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,5 proc. (spadek o 1,5%), a na czwartym "Trójka" - 5,9 proc. (bez zmian).
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku Listopad-styczeń 2007Listopad-styczeń 2006Stacje ogólnopolskieRadio RMF FM22,60%21,00%Radio Zet19,40%18,80%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia13,50%15,00%Trójka - Program 3 Polskiego Radia5,90%5,90%Radio Maryja2,00%2,70%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,70%0,50%Bis Polskie Radio0,40%0,40%Stacje ponadregionalneRadiostacja0,90%0,70%Radio Wawa0,90%1,10%Radio TOK FM0,80%0,70%Grupy radioweGrupa TIME [46]8,40%8,20%Audytorium [17]5,40%5,50%Grupa AGORA [28]3,80%3,80%Grupa AD.POINT [11]1,70%1,60%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040.

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do ostatniego badania - zyskało o 0,6 punkty proc.. Spadł udział w rynku Radia Zet.











