PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2018 roku, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I-III kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Twoje Imperium” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. „Rewia” zyskała najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. Wszystkie tytuły na minusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow w kwietniu
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w lutym, tylko „Na Żywo” na plusie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w styczniu, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2017 roku, „Rewia” straciła najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow, „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
Tylko „Na Żywo” na plusie wśród tygodników yellow. „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
Dominacja „Życia na Gorąco” w rankingu sprzedaży tygodników yellow w sierpniu